Saturday, June 28, 2008

Am invatat ...

Am invatat sa scriu... literele... cand ai venit tu... am invatat, atunci, sa scriu "te iubesc"... sa spun "te iubesc"...si sa simt...ca te iubesc...
Am invatat ca vreau, cand te-am vrut pe tine... am invatat atunci ca "a vrea"... inseamna "a iubi"...
Am invatat... sa invat de la tine... am invatat ca "a invata" inseamna ... TU...
Am invatat ca atunci cand dormi... ingerii imi spun la ureche ca ma iubesti...si am invatat ca atunci cand nu esti langa mine.... ingerii mi-aduc un sarut de la tine...
Am invatat ca ma iubesti... cum mi-am dorit sa fiu iubita... si am invatat...ca trebuie sa te invat... si ca trebuie sa... invat cum sa te invat....
Am invatat marea...si briza... pentru ca toate sunt in tine... Am invatat iubirea... pentru ca o gasesc in tine... Am invatat ... ca TU ESTI TOTUL PENTRU MINE...

1 comment:

Anonymous said...

Ai invatat..si o sa invatam cu toti pe parcursul vietii..ufff