Friday, June 27, 2008

Astept sa bata briza iar...

E toamna, vantul si ploaia isi intra in drepturi cu fiecare ceas. Doar briza intarzie sa apara... Mi-e dor de ea. Mi-e dor sa-i simt din nou atingerea, mi-e dor sa ma-nfior sub sarutul ei... E toamna, da, si briza-ntarzie s-apara... Dar eu tot o astept. Si va veni, calauzita de chemarea marii albastre.
As vrea sa pot sa nu-ti mai dau drumul, sa te chem la mine si sa nu-ti dau voie sa mai fugi vreodata. Te am mereu in suflet, dar atingerea ta e sfanta, si mi-e dor... mi-e atat de dor!
Mi-e atat de dor incat as putea sa tin piept vantului cu dragostea mea si ploii cu gandurile mele...
As vrea sa plang de dor, dar dorul imi umple sufletul, e un dor atat de dulce... Ma doare sufletul cand nu esti langa mine, dar ce durere dulce!...
E toamna, si e frig. Doar gandul la tine imi poate incalzi sufletul. Astept sa bata briza iar...
Mi-e frica sa nu inceteze sa mai bata pentru mine. Traiesc cu teama ca briza mea se va-ndrepta catre alta mare, mai mare sau mai albastra. Ma doare sufletul stiind ca ai putea sa nu mai crezi in cerul meu. Nu e cel mai senin cer pe care l-ai cunoscut, dar e cu siguranta cel mai sincer.
Si astept... astept mereu sa bata briza iar... Doar briza mea, doar briza care-mi este draga. Cum as putea sa rup cuvintele, sa le fac doar ale mele, sa le dau sens nou, sa-ti spuna clar cat te iubesc? Cum as putea sa le transform in pescarusi, sa te caute si sa te aduca inapoi la mine? Cum as putea sa transform distanta intr-un gand, sa te prefac in emotie, sa te pastrez aproape de mine mereu?
Te port in suflet zi de zi, imi esti in gand ora de ora, si te-as vrea aici in fiecare secunda. Mi-e dor de-o imbratisare calda, de un sarut infocat... Mi-e dor de tine!!!

No comments: