Monday, October 02, 2006

O pata de culoare

Ma simt inconjurata de lumi straine… de oameni pustii si seci. Parca nu au niciun pic de culoare, parca nu sunt vii!...

Si, printre ei, esti tu. Printre nuantele de gri, esti tu. Colorat. Viu. Da, viu. Cred ca viata si-e reinventat definitia cand ai aparut tu. Cred ca viata nu se mai masoara in zile, luni si ani. Se masoara in sentimente. In trairi. In sarutari. In noi. Cum as putea sa spun ca-mi doresc mai mult o ora la bratul tau, decat un fior, o privire? De cand nu ne-am vazut n-au trecut atatea zile, ci doar n suspine si n visuri.

As vrea sa simt durerea din cauza ca nu te pot atinge cand sunt alaturi de tine, dar asa as sti ca te simt cu toti porii. As vrea sa pot sa te privesc in voie, dimineatza. Dimineatza e timpul meu. Dimineatza cred ca iubesc cel mai mult. Dimineatza vreau sa simt ca-mi esti aproape, ca esti doar al meu.

No comments: