Tuesday, October 17, 2006

Ti-am spus ca te iubesc?

Te sarut de o mie de ori, iubitul meu!!!
Te-mbratisez cum marea imbratiseaza cerul!!!
Ti-am simtit lipsa asta seara, recunosc...
:)
Ti-am spus ca te iubesc?
Ti-am spus cat te iubesc?
Ti-am spus vreodata ca atunci cand vorbim dimineata la telefon, mi se zbarleste pielea pe mine de emotie?...
Ti-am spus vreodata cat de bine ma simt cu tine?
Ti-am spus vreodata ca ma faci sa ma simt FEMEIE??
Ti-am spus vreodata ca te iubesc?
Ti-am spus vreodata ca iubirea ta este atat de calda incat imi incalzeste sufletul complet?
Ti-am spus vreodata ca ma simt cu tine asa cum nu m-am mai simtit vreodata? Fericita...
Ti-am spus vreodata ca te iubesc?
Ahh! Uite cate lucruri importante nu ti-am spus pana acum!!!
Ma lovesc de cuvinte si ma dor... Ma dor ca nu ti le pot sopti la ureche... Ma dori ca esti departe, si nu te pot atinge decat cu sufletul, iar umaru-ti tanjeste dupa mangaierea mea, asa cum sanul meu tanjeste dupa sarutul tau....
Adorm cu tine-n suflet si in gand, iubitul meu...
Noapte buna!

2 comments:

Angie said...

Pentru Adrian, briza mea si iubitul meu

Anonymous said...

Te iubesc, iubita mea!
Te imbratisez cum briza imbratiseaza marea
Te port in inima mereu, ma gandesc la tine, ma simt langa tine.